_________________________________
_________________________________
_________________________________
|
Management
pe termen scurt
Vizeaza postarea Grupului
S.C.R. intr-o pozitie concurentiala de top pe
plan national. In acest sens, achizitionarea, transformarea si
comercializarea produselor specifice fiecarei fabrici din Grupul S.C.R.
trebuie sa desfasoare o activitate dinamica si eficienta.
Factorii de
integrare a produselor pe piata, contractele de
comercializare si costurile de aprovizionare a bazei de productie vor fi
intercorelati cu factorii de productie (capacitate si flexibilitatea
unitatilor, gradul de productivitate si procesele tehnologice). O
atentie deosebita se acorda politicii de promovare a imaginii Grupului,
calitatea si varietatea produselor si prin intermediul acestora,
extinderii retelei de distributie.
Cultura
organizationala a Grupului S.C.R. este orientata catre valorile
umane cu abilitati de specialitate si calitati profesionale expansive.
Se urmareste ca aspiratiile profesionale ale acestora sa se identifice
cu interesele companiei pentru a se ajunge la un consens constructiv ce
se oglindeste in rezultatele economico-financiare si gradul competitiv
de top al grupului S.C.R.
"Datorita
voua am ajuns aici" - sloganul sub care s-a desfasurat
sarbatorirea a 10 ani de existenta a Grupului S.C.R. – reflecta acest
consens profesional creat in cadrul culturii organizatorice a grupului,
ca pe o recunoastere a eforturilor profesionale depuse in interesul
grupului de firme.
Grupul
S.C.R. si-a dovedit maturitatea pe piata economica romaneasca
prin
calitatea deosebita a produselor distribuite precum si prin exercitatea
unui management strategic de inalt profesionalism.
Potentialul
economic al Grupului S.C.R. este in ascensiune si dovedeste
prin puterea exemplului propriu, ca
"MANAGEMENTUL CONTEAZA!"
|